Izstrādājot Bershka blogu tika izmantots pasaule zināms un blogeru iecienīts wordpress dzinējs. Mēs izstrādājam visu klientam nepierisamo funkcionalitāti uz tā bāzes un savienojam to ar kampaņas dizainu.
Konkursa būtība bija dot katram cilvēkam paradīt savu modi ar Bershkas apģērbiem. Mēneša laika jebkurš cilvēks varēja iesniegt savas bildes ko varēja vērtēt gan modes profesionāli gan parastie lietotāji, vienkārši apmeklējot šo mājas lapu.
Katru nedēļu labākajiem tika piešķirtas dāvanu kartes no Bershka.
Parasti par tādam kampaņām saka: tiek palielināta lojalitāte brendam, vai piesaistīti jaunie pircēji. Mūsu gadījumā par rezultātu runas konkrēti cipari.
Mēneša laika konkursa piedalījās 436 bildes, un šo lapu apmeklēja 24,732 cilvēku, kas priekš Latvijas ir diezgan ievērojams skaits. Viennozīmīgi kampaņa bijusi veiksmīga