Risinājums

Tā kā projekta prezentēšana un tirdzniecības uzsākšana sakrita ar pieklusuma periodu nekustamo īpašumu nozarē, pircēju piesaistīšanai bija jāakcentē un jāizceļ tās projekta vērtības, kas bija atšķirīgas no citiem tirgus spēlētājiem – jau uzbūvētas mājas, Vācijā izgatavotie materiāli, utt.

Būtisks akcents tika likts uz jau izveidoto privātmāju fotogrāfijām, kas izmantotas mājalapas pamata dizaina izstrādē un plaši tiek piedāvātas detalizētākai apskatei.

Mājaslapa ir veidota tā, lai potenciālajam klientam dotu maksimāli plašu informāciju par projektu, radītu vēlmi mājas apmeklēt, kā arī sniegtu priekšstatu par tām sajūtām un emocijām, kuras viņš varētu gūt dzīvojot tieši šajās mājās.

Rezultāts

Mājaslapa izteiksmīgi un dzīvi atspoguļo tos iespaidus, kādi apmeklētājiem rodas, paviesojoties „Hansa-Bau” celtajās privātmājās.

Lapa akcentē projekta galvenās priekšrocības un ļauj apmeklētājam viegli atrast tieši viņam svarīgo informāciju par projektu, tehnoloģijām, būvniecības kompāniju, utt.

Visi darbi

Kontakti

Tālrunis: 371 67 213 915