Šī mājaslapa ir veidota tā, lai tā būtu ne tikai pievilcīga, bet arī funkcionāli ērta un klientam intuitīvi saprotama.
Smaidīgie, labi trenētie cilvēki, kuri katrā mājalapas sadaļā uzlūko apmeklētāju, rada pozitīvu, draudzīgu atmosfēru un vairo vēlmi nodoties sportiskām aktivitātēm.
Mājaslapas izveidē dizaineri iekļāvušies kompānijai raksturīgo toņu gammās. Taču no konkurentiem „City Fitness” mājalapu atšķir kas cits – pārdomātais informācijas pasniegšanas veids.
Pateicoties ērtajai administrēšanas sistēmai „City Fitness” darbinieki var vienkārši un operatīvi papildināt lapas saturu, tādēļ šeit vienmēr ir pieejama jaunākā informācija.
„City Fitness” atzīst – to novērtējuši ne tikai klienti, bet arī citas kompānijas. „Arvien vairāk uzņēmumu interesējas par iespējām izmantot mūsu lapu, informēšanai par saviem produktiem,” norāda „City Fitness” direktors Ēriks Nadziņš